misslissie

Alla inlägg under februari 2013

Av misslissie - 11 februari 2013 21:52

 

Häst/Hund:Båda                                                                                                                                                        Iphone/Samsung:Båda                                                                                                                                              Klänning/Kjol:Klänning                                                                                                                                          Dator/Tv:Dator                                                                                                                                                           Klänning/Byxor:Byxor                                                                                                                                                  Det var allt för mig HejDå!                                                                                                                                                  

MSP

Av misslissie - 8 februari 2013 11:06

Hej! Jag var nyss inne på MSP (Moviestarplanet) ni får gärna fråga en vänförfrågan om ni inte är vänner med mig jag heter fjortizz=P!  

Av misslissie - 8 februari 2013 10:43

Hej! Idag har jag varit hemma. Har varit ganska tråkigt hittills men jag fixar ju med bloggen och så och det är ju kul! Men nu sitter jag i sängen.       Ha en bra dag så ses vi!                   

Av misslissie - 6 februari 2013 11:58

Hej! Jag är hemma och är sjuk och det är därför jag inte har gjort någon video! Jag har Scharlakansfeber och är hemma och äter penselin och jag har massa pricka och sår i ansiktet. Så när jag är frisk så ska jag göra massa videos lovar!! Så jag ligger i min säng med min katt Simba och fixar med bloggen.                        Här kommer två bilder på honom!!!                                                                                                                                               

     

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards